23 Nisan 2009 Perşembe

Lancia Delta


Hem Otomatik Hem Dizel Lancia Delta Türkiye’de! 

Lüks kompakt sınıfın en yeni ve farklı temsilcisi olarak ön plana çıkan Lancia’nın Delta modelinin 1.6 litre 120 HP’lik dizel motorlu ve direksiyon simidi üzerinden kontrol edilebilen 6 ileri Selectronic otomatik şanzımanlı versiyonu, Aralık ayı itibariyle satışa sunuldu. 27 bin 450 Euro’dan başlayan anahtar teslim satış fiyatıyla dikkat çeken Lancia Delta’nın hem dizel hem otomatik şanzımanlı versiyonu, sınıf standartlarının üstünde sunduğu zengin donanım özelliklerinin yanı sıra kabin içinde sunduğu geniş yaşam alanıyla da ön plana çıkıyor. 
Tofaş çatısı altında yer alan Lancia Türkiye, lüks kompakt hatchback sınıfında yer alan temsilcisi Lancia Delta’nın hem otomatik hem dizel motorle kombine edilen versiyonunun da satışına başladı. 27 bin 450 Euro’dan başlayan anahtar teslim satış fiyatına sahip Lancia Delta 1.6 Multijet Selectronic, mevcut rakiplerine göre sunduğu üstün performans-yakıt ekonomisinin ve konfor özelliklerinin yanı sıra sınıf standartlarının üstünde zengin standart donanım özellikleriyle de bir adım öne çıkmayı başarıyor. Lancia Delta 1.6 Multijet Selectronic’te 6 havayastığı, EBD destekli ABS, ESP, ASR, Hillholder, TTC (Tork transfer kontrolü), LTF (Doğrusallaştırıcı tork geri beslemesi), LED aydınlatma teknolojili ön ve arka farlar, çift bölgeli otomatik klima, direksiyondan kumandalı 
MP3’lü radyo-CD çalar, krom dış pencere çerçeveleri, deri & Alcantara koltuk döşemesi, elektrikli katlanabilir ve ayarlanabilir ısıtmalı yan dikiz aynaları, viraj içini aydınlatan ön sis farları, karartılmış arka yan camlar, deri direksiyon ve vites topuzu, soğutuculu ön kol dayama, kayak bölmeli arka kol dayanağı, kaydırılabilir/katlanabilir arka koltuk ve 16 inçlik hafif alaşımlı jant gibi ekipmanlar standart olarak sunuluyor. 
Yeni Lancia Delta, B-Colore gövde rengi Tekno Paketi ve Görüş Paketi gibi kişiselleştirmeye imkan veren farklı donanım seçenekleriyle de satın alınabiliyor. Tekno Paketi’nde Hız Sabitleyici, electromikro dikiz aynasıyla, yağmur ve ışık sensörü yer alıyor. Şerit değiştirme ikazı ve otomatik park sistemi gibi ileri güvenlik sistemleri ise yine isteğe bağlı olarak tercih edilebiliyor. 

Bir Depoyla 1260 km’lik Menzil



Lüks sınıftaki rakipleri arasından dizel motor seçenekleriyle sıyrılmayı başaran Lancia Delta’nın 1.6 litre Multijet ve Selectronic otomatik şanzımanlı versiyonu, yüksek performansa karşılık düşük yakıt tüketimini ve buna paralel konforlu kullanım ihtiyacını bir arada karşılayabilmesiyle de dikkat çekiyor. 120 HP güç ve 300 Nm tork üreten Multijet teknolojili motorla donatılan Lancia Delta’nın 6 ileri otomatik vitesli versiyonu, 194 km’lik son hıza erişebilirken, 0-100 km/s hızlanmasını 10.7 sn’de tamamlayabiliyor. Common-rail yakıt püskürtme teknolojisi sayesinde 100 km’de ortalama 4.6 litrelik yakıt tüketimiyle yetinen Lancia Delta 1.6 Multijet, lüks ve ekonominin bir arada olabileceğinin en iyi kanıtı oluşturuyor. Lancia Delta 1.6 Miltijet Selectronic, 58 litrelik yakıt deposunun yardımı ve dizel motor/otomatik şanzıman kombinasyonunun etkisiyle 1260 km’lik menzile ulaşabiliyor. 

Her Yönüyle Dönüm Noktası: Lancia Delta



Centro Stile Lancia tarafından yaratılan tasarım, etkileyici bir ön radyatör ızgarasıyla kendini ilk bakışta belli etmeyi başarıyor. Yeni Lancia Delta’ya LED teknolojisinin de yer aldığı yenilikçi bir far hazırlandı. Aynı dinamizm kendine aracın profilinde de yer buluyor. Far grubunda başlayan dışbükey çizgi, stop grubunun çizgileriyle buluşuyor. Yatların üst yapılarını hatırlatan tavan yapısı, arka kısımda çerçevesiz arka camla birleşiyor. Arka tasarımdaki dinamizm ise spoyler ve LED stoplarla ortaya konuyor. Yeni Lancia Delta’nın tasarımındaki en çarpıcı öğelerin başında ise geçmişte üretilen Lancia modellerine gönderme yapan çift renkli gövde yapısı geliyor. 4.5 m uzunluğa, 1.8 m genişliğe ve 1.5 m yüksekliğe sahip Delta, 2.7 m’lik aks mesafesiyle iç mekanda sınıfının en geniş kabin içi özellikleri sunabilen modellerinin başında yer alıyor. Binalarda kullanılan ses yalıtım malzemelerinden özel olarak üretilen ses absorbe edici tavan ise yolcularına konforlu ve sessiz bir sürüş keyfi sunuyor. Arka koltuklar standart konumda iken 380 litrelik bagaj hacmi sunan Lancia Delta, arka koltukları öne kaydırıldığında 465 litrelik yükleme alanına imkan veren bir hacim genişliğine ulaşıyor. Arka koltuklar yatırıldığındaysa Lancia Delta’nın bagaj hacmi, kompakt vanlarla rekabet edecek bir değer sunmayı başarark 760 litreye yükseliyor. 

Lancia Delta: Sınıfında Standartları Belirleyen Teknoloji Üssü
Yeni Lancia Delta’nın güçlü motorlarının verimini yola en iyi şekilde yansıtılabilmesi için, günümüzdeki en ileri teknolojiler kullanılıyor. Tasarımındaki dinamizmin yol tutuş ve performansa yansıması için Yeni Lancia Delta’da tamamen yeni Absolute Handling System (gelişmiş stabilite programı) görev yapıyor. Geleneksel stabilite programlarına göre bu sistem pek çok yeni ve çok önemli özellikleri barındırıyor. Örneğin LTF (Linearization Torque Feedback), etkin bir şekilde aracın viraj içerisindeki kontrolünü iyileştiriyor. Yenilikçi TTC (Torque Transfer Control) ise sanal bir elektronik diferansiyel kilidi görevini üstlenerek aracın yola virajda çok daha iyi tutunmasına destek oluyor. Özellikle önden kaymalarda etkin bir şekilde devreye girerek daha iyi bir sürüş dinamiği sağlıyor.

0 yorum: